שגרת אימונים קבועה ושמירה על אורח חיים בריא

ניווט מהיר

אין כמעט אדם שלא יודע ומכיר את החשיבות של ביצוע פעילות גופנית באופן קבוע. בעיקרון, כל מה שאנחנו צריכים זה רק לבחור. יוגה ביקראם או ינגר, פילטיס מכשירים או מזרן, פלדקרייז או צ‘י קונג, פונקציונלי או תחנות, ריצה או הליכה, אופניים או ספינינג, שחיה או התעמלות במים. Just name it. למרות המגוון המטורף ולמרות שבידנו הבחירה האם להתאמן בבית או בחוץ, האם בקבוצה או לבד, עדיין אנשים רבים מתקשים לשמור על שגרת אימונים קבועה. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם!

 

בחרו אימון שמתאים לאופי שלכם

בבלוג selectblog.co.il תוכלו לקרוא פוסטים נוספים על אורח חיים בריא, תזונה נכונה וספורט. באיטליה מארגנים אימונים בחדרי הכושר ובמסגרות הספורט לפי אופי. מה זה אומר? זה אומר שיש מאיתנו מי שנמצאים תחת סטרס מאוד גדול במשך היום ואזכל מה שהם רוצים בתחילת או בסוף יום זה להירגע ולהוריד את המתח, להם יתאים למשל יוגה. יש כאלה שנחשבים להיפראקטיבים ורוצים להוציא את האנרגיה שלהם בזמן האימון ולכן מחפשים אימונים שהם כמו מסיבה ממש. כלומר, חשוב להתאים את בחירת האימון לאופי שלכם ולא רק זה, גם לשגרת חייכם.

 

למשל, אם אתם טיפוסים של בוקר, אוהבים לקום מוקדם ובערב אתם עייפים ומתקשים לצאת מהבית, שווה לבחור אימון שמתאים לשעות הבוקר, אפילו לפני העבודה, וככה הסיכוי ש“תתרצו“ לעצמכם כל מיני תירוצים, קטן מאוד. לעומת זאת, אם אתם טיפולים של לילה, התאמנו אחרי העבודה או אם זה מתאפשר לכם במהלך היום.

הגדירו מטרות

אחד הדברים שיותר עוזרים לנו להתמיד הן באופן כללי בחיים והן באימונים באופן ספיציפי הוא להגדיר מטרות. זו יכולה להיות מטרה קטנה כמו להוריד 2 קילו שאתם מרגישים שהם מיותרים ומציקים לכם, זו יכולה להיות מטרה יותר גדולה כמו לרוץ עשרה קילומטרים תוך חצי שנה או כל מטרה אחרת שנראית לכם. האחד רוצה להתחטב, השניה רוצה לרזות והשלישי רוצה שיעלמו לו כאבי הגב. כל אחד והמטרות שלו. בכל מקרה, מטרות מאפשרות לנו להתמיד לטווח הרחוק.

 

התאמנו בחברה טובה

מאוד עוזר לשמור על שגרת אימונים שאתם מתאמנים עם הקרובים לכם או עם אנשים שעושים לכם טוב על הלב ועל הנשמה. מה יותר נחמד מהליכה על שפת הים עם בן או בת הזוג? מה יותר מצחיק מלעשות אימון עם החברה הכי טוב שלכם בסוף יום עבודה מתיש ואינטנסיבי? או אפילו תוכלו להתאמן ביחד עם כל המשפחה ולהחליט שפעם או פעמיים בשבוע אתם יוצאים לריצה או רכיבת אופניים משותפת!

 

אל תגיעו לקצה

אחד הדברים שמונעים מאיתנו להתמיד שמדובר בפעילות גופנית זה פציעות ספורט. יש להרבה אנשים נטייה שדווקא לא להקשיב לגוף שלהם ואז להגיע לקצה, לגבול היכולת. הדבר הזה גורם לפציעות ספורט, לבעיות רפואיות, לדלקות מסוגים שונים ולכן כן כדאי להקשיב לגוף ולא פחות חשוב, כדאי לעבוד לפי תכנית אימונית מסודרת. כדאי לפנות לאיש מקצוע בתחום שיקדם אתכם בהתאם לנתונים הפיזיים ושוב, גם לפי המטרות שלכם.

 

פעילות גופנית איננה מספיקה כדי לשמור על אורח חיים בריא

כדי לשמור על אורח חיים בריא אנחנו צריכים להקפיד על עוד כמה דברים…

  1. תזונה נכונה ומאוזנת, עשירה בירקות, פירות, דגים וסיבים תזונתיים.
  2. שינה אופטימלית של לפחות 7 שעות בלילה.
  3. חשוב לשמור על חיים נטולי סטרס כמה שניתן ולהפחית את רמות המתח שיש לכם בגוף.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר