מי הוא איש seo ואיך הוא יכול לעזור לעסק שלכם?

ניווט מהיר

כדי להבין מיהו איש seo, חשוב קודם כל להבין מה זה בכלל. אז seo הוא ביטוי – ראשי תיבות של המושג  Search Engine Optimization. בתרגום חופשי לעברית – אופטימיזציה למנועי החיפוש ובמקרה שלנו, אופטימיזציה למנוע החיפוש גוגל, שהוא המנוע הפופולארי ומבוקש ביותר בעולם. אם מתייחסים לתפקיד של איש seo, המשמעות היא ביצוע של מגוון פעולות בצורה עקבית, במטרה לקדם את האתר שלנו לדרישות של מנוע החיפוש גוגל, מה שבעצם יגרום לביטויים ספציפיים הרלוונטיים לאתר שלנו ותחום שבו הוא עושה להופיע כמה שיותר קדימה, עם דגש על העמוד הראשון והכי רלוונטי, בצורה טבעית.

 

אז מה בפועל הוא עושה?

תפקידיו של מקדם אתרים הינם רבים. הוא אמור לנתח את האתר שלנו בנקודת התחלה מסוימת ולהבין בצורה מעמיקה מה עובד ומה פחות עובד. עליו לבצע מחקר מילים מקיף שבעצם מאפשר לנו להבין אילו ביטויים אנחנו רוצים לקדם. בשלב הבא, על איש הקידום להבין איפה אנחנו נמצאים בהשוואה למתחרים שלנו ואז בעצם דרך זה הוא יכול לדעת את רמת התחרות באותם ביטויים ולהבין האם אנחנו רוצים לקדם את אותם ביטויים ולהיות עם המתחרים בתחרות, או שאנחנו בכלל מעדיפים לקדם ביטויים דומים או קצת אחרים. לאחר שמחליטים איזה ביטויים אנחנו מקדמים, אנחנו צריכים לבנות אסטרטגיית קידום וזה בעצם מה שהופך מקדם אתרים אורגני לסופר מקצועי. ברגע שעובדים לפי אסטרטגיה, הרבה יותר קל לאמוד את נקודת ההתחלה ולקבוע מטרות להמשך. פרט לבחירת אסטרטגיית קידום, על המקדם לדאוג שהאתר שלנו עשיר בתוכן איכותי, תוכן המספק ערך מוסף לגולש וכי האתר עומד בכל הקריטריונים או לפחות ברוב הקריטריונים שהאלגוריתם של גוגל פועל על פיהם במטרה שהגולשים למעשה יקבל את מה שהם מחפשים וזו השורה התחתונה בקידום אורגני.

 

קריטריונים חשובים לגוגל בהיבט של קידום אורגני

פרט לתוכן איכותי, מגוון ומקורי וקביעת ביטויי מפתח אותם אנחנו רוצים לקדם, שכמובן יש קשר בין השניים, יש עוד לא מעט קריטריונים אותם גוגל קבעה כחשובים בתהליכי קידום אורגניים. אחד מהם הוא לבנות אתר רספונסיבי. הסיבה לכך, היא משום שרוב הגולשים מחפשים את המידע שלהם דרך הסמרטפון או דרך הטאבלט ולכן שהם נכנסים לאתר מסוים, הוא חייב להתאים למסך ממנו הם גולשים, אחרת הם יצאו מהאתר ויעברו לאתר אחר, סביר להניח אתר מתחרה. לכן, תפקידו של המקדם הוא להבין האם האתר שלנו רספונסיבי ואם לא, לבצע את השינויים הנדרשים, לעתים אפילו יש צורך לבנות את האתר מחדש. האתר חייב גם להיות נוח לשימוש, להיטען מהר, להיות מונגש לבעלי מוגבלויות, התוכן בו צריך להיות קריא ואינטואטיבי. עוד משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון הוא כל הנושא של קישורים. ברגע שיש לנו קישורים חיצוניים שמובילים לאתר שלנו מאתרים סמכותיים ותיקים, הדבר תומך בתהליך הקידום, משום שגוגל מקביל את הקישורים להמלצות של גולשים.

 

אין ספק, כי תפקידיו של איש קידום אורגני הינם רבים וככל שהוא יבצע את עבודתו בצורה מסורה, קפדנית, מקצועית ומדוייקת יותר, ככה הסיכוי שהאתר שלנו יקודם בגוגל בצורה אורגנית וטובה עולה. לכן, חשוב לבחור איש מקצוע עם ניסיון וידע בתחום הקידום, שכן קידום אורגני איכותי, תורם רבות ליצירת חשיפה גבוהה יותר עבור האתר שלנו, הגעה לקהלי היעד הרלוונטיים אלינו ובסופו של הגדלת ההכנסה לטווח הרחוק. בחרו איש SEO עם ניסיון, המלצות שיספק לכם את השירותים להם העסק שלכם זקוק בכדי להמריא למעלה.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר