טיפים פשוטים להתמיד באימונים לאורך זמן

ניווט מהיר

זה לא סוד! להתאמן לאורך זמן ולשמור על שגרת פעילות גופנית סדירה, איכותית, טובה ומטיבה הוא לא דבר פשוט או קל. מדובר בתהליך שלם הדורש השקעה, זמן, מחשבה וגם התמדה. כולנו רוצים להוציא מעצמנו ובעיקר מהגוף שלנו את המיטב, כולנו רוצים לשמור ולהישאר בכושר, כולנו רוצים להצליח לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו. אז הנה כמה טיפים פשוטים אבל מעולים שיעזרו לכם להתמיד באימונים.

 

להתמיד באימונים עם מכשירי כושר ביתיים

אחת הדרכים לשמור על שגרת אימונית טובה ובריאה לאורך זמן היא להכניס קצת ציוד הביתה. ככה, בימים שאין לכם את האנרגיה הדרושה לצאת החוצה בין אם זה להליכה בטיילת ובין אם לשיעור קיקובקסינג ולא משנה מה הסיבה, אתם פשוט יכולים להישאר בבית. תוכלו לרכוש במחיר ממש טוב הליכון ולהיות בקשר עם טכנאי הליכונים שיבצע עבורכם תחזוקה אחת לתקופה. תוכלו לרכוש אביזרים פשוטים יותר כמו גומיות, מג‘יק, רצועת TRX ומשקולות.

 

קבעו מטרות ואחת לכמה חודשים שנו אותן

מאוד קשה להתמיד בפעילות גופנית בלי שאנחנו קובעים לעצמנו מטרות. אלו יכולות להיות מטרות פשוטות כמו הליכה בכל יום למשך 3 חודשים במשך 30-45 דקות בכל פעם, אלו יכולות להיות מטרות יותר מורכבות כמו למשל העלאת מסת שריר ב-X זמן או ירידה של 10 קילוגרמים תוך 6 חודשים. כל מטרה תופסת וחשובה. אחרי שהשגתם את המטרה שהצבתם לעצמכם, או שאתם מתקרבים להשיג אותה, זה בדיוק הזמן להשיג לעצמכם מטרה חדשה.

 

 

נסו לשלב כמה סוגים של אימונים במהלך השבוע

ברגע שאנחנו מבצעים את אותו אימון, פעם אחר פעם, שבוע אחר שבוע, יש סיכוי מאוד גבוה שבשלב מסוים יימאס לנו וזה יגרום לנו להפסיק או ”לחפש את עצמנו“. לעומת זאת, אם מראש נחליט שאנחנו מגוונים את האימונים, לא רק שנוכל להגיע לתוצאות טובות יותר, אלא גם שהשיעמום לא יגיע כל כך מהר אם בכלל. בנוסף, מחקרים מראים כי אנשים שמשלבים כמה סוגים של אימונים כמו גמישות, אימונים אירוביים, אימונים אנאירוביים ואימוני כוח, מגיעים לתוצאות טובות יותר, מפחיתים את הסיכוי לפציעות ספורט, ואין ספק שמדובר בהמון יתרונות שבאים לטובתנו. הנה כמה דוגמאות לסוגי אימון שניתן לשלב בכל שבוע

  • 3 הליכות של שעה בכל פעם, שני אימוני מתיחות ואימון מדרגות אחד
  • 2 ריצות שבועיות, 2 אימוני TRX ואימון יוגה אחד
  • 3 אימוני פילטיס מכשירים ו-2 אימוני ספינינג
  • 2 אימוני קיקבוקסינג יחד עם 2 אימוני יוגה
  • 5 הליכות של שעה בכל פעם ושני אימונים פונקציונליים
  • 3 אימוני שחיה ושני אימונים בחדר הכושר

 

כמובן שאלו הם רק דוגמאות לטיפים פשוטים להתמיד באימונים שיכולים לעזור לכם לשמור על גיוון ואפשר לבחור איזה שילובים שמתאימים לכם.

 

התאימו את שגרת האימונים לאופי שלכם ולסגנון החיים שלכם

יש טיפוסים תזיזתיים, יש טיפוסים יותר שקטים, יש כאלה שאוהבים ללכת בים בחמש בבוקר ויש כאלה שזומבה בעשר בלילה מספקת להם אנרגיה ליום שאחרי. כל אחד מאיתנו בנוי אחרת. יש טיפוסים של בוקר ויש כאלה של ערב, יש מי שאוהב לקפוץ ויש מי שאוהב למתוח. לכן, כדי שתוכלו להתמיד בפעילות גופנית לאורך זמן, לחזק את הגוף וגם לשמור על הנפש, הרי מחקרים מראים כי קיים קשר ישיר בין השניים, עליכם להנות ממה שאתם עושים ולהתאים את הפעילות לאופי שלכם ולא פחות חשוב לסגנון החיים שלכם. בנוסף, כדאי להתאמן עם מישהו שאתם אוהבים או מתחברים אליו ולסיים את האימון בפינוק נחמד כמו קפה וטריט בריא.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר