מה לא יספרו לכם לעולם מקדמי אתרים, וכיצד תבחרו אחד?

ניווט מהיר

לאחרונה הביקוש עבור מקדמי אתרים רק הולך וגובר, כאשר יותר ויותר בתי עסק גדולים וקטנים כאחד מקימים אתר אינטרנט ומבינים את הצורך בלקדם אותו. כתוצאה מכך, רבים הולכים ללמוד את התחום של קידום אתרים אך הבעיה בכך היא שלא כל מי שלומד קידום אתרים עושה את זה בצורה מעמיקה ומקצועית ולכן התחום מלא במקדמים שאינם מקצועיים.

 

איך בוחרים מקדם אחד מבין מגוון מקדמי אתרים בשוק?

אז אחרי שאמרנו לכם שככל הנראה לא כל מקדמי האתרים באמת מתמחים בתחום הזה ומתמקצעים בו עד הסוף, חיים אותו ונושמים אותו אתם שואלים את עצמכם כיצד נוכל לזהות מקדם מקצוען אמיתי שיעיף את האתר שלנו למקומות טובים בתוצאות החיפוש. הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק, כפי שטוען מקדם האתרים הותיק ניר אזולאי, הוא הנסיון בשטח של המקדם אתרים, לראות אילו אתרים הוא מקדם ולבדוק היכן הם ממוקמים במנוע החיפוש של גוגל במילות החיפוש הרלוונטיות.

מעבר לכך, בדקו אם יש עליו המלצות או שתבקשו ממנו לשוחח עם לקוחות שהוא מקדם להם את האתר. בדקו את התוצאות של הקידום האורגני שלו על אתרים אחרים אותם הוא מנהל בעזרת תוכנות לניהול הקידום כאשר מומלץ לבדוק את העליה בכמות הגולשים וכמה זמן כל גולש נשאר באתר.

קידום אורגני וקידום אתרים בעידן שלנו

ישנם מגוון רב של פעולות שעל המקדם אתרים לבצע באתר שלכם על מנת לדאוג שהוא ימוקם בדירוג גבוה בתוצאות חיפוש בגוגל של מילות המפתח הרלוונטיות שלכם וזה נכון בעיקר לתחומים מאוד תחרותיים שקשה לקדם אותם. חלק מאותן פעולות הן שדרוג של האתר, אופטימיזציה של הדפים השונים בדגש על כותרות של עמודים ותמונות, היררכיה נכונה וקלה לאתר על מנת להקל על הגולשים אך בעיקר תכנים איכותיים כמו מאמרים או סרטנים רלוונטיים עבור האתר כך שלגולש יהיה ערך מוסף מקריאה או צפייה בהם.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר