6 טיפים מעולים לפרסום בגוגל שמביא תוצאות

ניווט מהיר

אם אתה משתמש ב- Google Ads כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלך, אתה עושה מאמץ מודע ומשמעותי להגדיל את העסק שלך ולשפר את נתח השוק שלך. עם זאת, לא תגדיל את הרווחיות שלך ותשיג את הפוטנציאל המקסימלי שלך, אלא אם כן תנקוט בצעדים הדרושים כדי לייעל את מסע הפרסום שלך ב- Google Ads ולהבטיח שתקבל את הבוסט הטוב ביותר תמורת הכסף שלך. בתהליך העזרה לאלפי אנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי ופרסום מקוון להעריך את הקמפיינים שלהם, ריכזנו רשימה של שישה טיפים חיוניים שיעזרו לייעל כל פרסום בגוגל שאתה עושה ב- Google Ads ולהפיק את המרב מהמודעות שלך.

פרסום בגוגל מצריך השקעה של זמן

בין אם מדובר על קידום ממומן או קידום אתרים בגוגל, שני האפיקים מצריכים השקעה של זמן. AdWords אינה מתג של on/off- אינך יכול פשוט להפעיל אותה ולצפות לקבל תוצאות מספקות. סוכנויות רבות גובות סכום מינימלי של כמה אלפי דולרים ו / או 15% על הוצאות AdWords שלך לניהול מסע הפרסום שלך.

אם אתה מתכוון לעשות זאת בעצמך, אתה רק צריך להקדיש זמן כדי לוודא שאתה מצליח. כלל אצבע טוב הוא שמסע פרסום עם 50 מילות מפתח דומות ו 3-4 מודעות המקשרות לאותו דף נחיתה, צריך לקחת בערך 4-6 שעות בשבוע לניהול לאחר הגדרתו. עוד 3-5 שעות ביום לבצע סקירה מעמיקה ולבצע שינויים במילות המפתח, בהצעות המחיר, בדפי הנחיתה ובמודעות כדי לייעל את הקמפיין, וכ- 15 דקות ליום לפחות לעוד 4 ימים כדי פשוט לבדוק ולוודא שהדברים בסדר ושכל ההשקעה שלך לא הולכת לפח.

ככל הנראה לוקח לקמפיין בסדר גודל כזה כמה ימים, תלוי אילו כלים עומדים לרשותך למחקר מילות המפתח, לכתוב את המודעות ולבנות את דפי הנחיתה.

נסה הרבה מילות מפתח

ישנם שני יתרונות עיקריים לשימוש בהרבה (100 או 1000) של מילות מפתח ב- AdWords, לפחות כדי להתחיל. ראשית, על ידי ניסיון רב של מילים תוכל למצוא הזדמנויות איפה שיש פחות תחרות על מילים, כך שתשלם פחות עבור הקליקים. שנית, יש סיכוי גבוה יותר שתמצא מילים ובמיוחד ביטויים שממוקדים יותר לעסק שלך (כמו "קנו תוכנה לשיווק באינטרנט" ולא רק "שיווק באינטרנט") וסביר יותר שיהיה לך יחס המרה גבוה יותר.

שמור על שיעור קליקים גבוה

אם יש לך שיעור קליקים גבוה, אתה יכול להיות ממוקם גבוה יותר במיקום המודעה להצעות מחיר נמוכות יותר, כך שתקבל יותר עבור הכסף שלך. גוגל מרוויחה כסף רק כשאנשים לוחצים על מודעות, ולכן הם נותנים לך דחיפה קטנה אם המודעות שלך באמת מביאות אנשים ללחוץ.

דרך נהדרת להשיג שיעור קליקים גבוה יותר היא להציג מודעות ממוקדות מאוד עבור כל מילת מפתח – כך שאם ביטוי מילת המפתח הוא "קנה תוכנה לשיווק באינטרנט" השתמש בכל המילים הללו בטקסט המודעה ובמיוחד בכותרת. זהו כאב אמיתי להגדיר, במיוחד עבור הרבה מילות מפתח, אבל הוכח שזה מכפיל את שיעורי הקליקים שלך (או אפילו יותר) במקרים רבים.

פרסום בגוגל- היתרון הגדול: ניתן למדוד הכל

הקפד למדוד לא רק את הדברים שגוגל אומרת לך בממשק AdWords כמו CTR ו- CPC, אלא גם המרות ואת העלות להמרה, ובסופו של דבר את העלות למכירה. מדידת מחיר לרכישה (עלות לפעולה) היא קריטית – כך תוכל להחליט אם הפעולה היא ליצירת ליד או מכירה. אתה צריך לדעת מה אתה מוציא על הפעולה הרצויה שאליה אתה מסיע אנשים. AdWords הוא תהליך מספרי ומכני. אתה צריך מידע מדויק וחיוני להצלחה.

התמקדו בלקוח שלכם

טיפ נהדר נוסף עבור פרסום בגוגל הוא לשים לב לצורך של הלקוח שלך בעת יצירת מסע הפרסום שלך. כאשר אתה ממקד לקהל שלך ברשתות המדיה של גוגל, אל תתמקד בכולם. כוון רק לקהל שלך. הכרת הלקוחות שלך ויצירת מודעות הממוקדות אליהם היא מתכון להצלחה.

כאן, אתה רוצה לוודא שאתה ממקד לקהל שלך על סמך תחומי העניין והדמוגרפיה העיקריים שלו. זהו אחד מגורמי ההצלחה הבסיסיים ביותר בשיווק תוכן. דע את אישיות הקונה שלך לפני שאתה יוצר מודעות שיכוונו אליהם. ההצלחה בשימוש בטיפ של AdWords גורמת לך ליצור את הודעת המודעה הנכונה עבור האדם הנכון בזמן הנכון. זה העצם שווה להצלחה.

התאם את המסר של המודעה שלך לדף הנחיתה שלך

טיפ חשוב נוסף בעת פרסום בגוגל הוא להבטיח שמסר המודעה שלך תואם את דף הנחיתה שלך. זהו טיפ אחד של גוגל אדוורדס שיעזור לך לשפר את דירוג האיכות שלך ולהגדיל את הקליקים לדף הנחיתה שלך.

ציון האיכות הוא מה שגוגל משתמשת בו כדי לדעת אם קמפיין המודעות שלך יעיל ורלוונטי לקהל שלך או לא. זה מוריד את עלויות הפרסום שלך, נותן למודעה שלך טווח הגעה טוב יותר ומיקום מודעה טוב יותר ברשתות החיפוש והתצוגה. טיפ זה של Google AdWord בעצם אומר שההודעה שלך במודעה שלך צריכה להיראות כמו העותק בדף הנחיתה שלך.

לדוגמה, אם בעותק המודעה שלך כתוב "כלי למעקב אחר מודעות פייסבוק", ואתה משתמש ב"טיפים לשיווק בפייסבוק "בדף הנחיתה שלך. אין תיאום. זה יגדיל את העלות שלך לקליק מכיוון שהוא יביא תנועה לדף נחיתה שאינו מתאים עם מסע הפרסום.

לסיכום – פרסום בגוגל

כל הטיפים לעיל הם טיפים יעילים ונהדרים עבור פרסום בגוגל שיאפשרו לך למקסם את שיעור הקליקים ושיעור ההמרה שלך כדי להשיג החזר ROI טוב יותר.

פרסום בגוגל אדס היא סדרה של החלטות מסובכות זו אחר זו שעליך לקבל, ומאזן בין מטרת הקהל להצעות המתחרים שלך לבין האסטרטגיות בהן אתה רוצה להשתמש. יש הרבה שכבות שיכולות להקשות על יצירת מודעות טובות.

שימוש בטריקים של מודעות Google שנדונו לעיל יכול לעזור להעלות את מסעות הפרסום שלך באופן עקבי, לא משנה באיזו אסטרטגיה אתה משתמש או בביצועים הבסיסיים שלה. המשיכו לקרוא איך עושים שיווק בימי קורונה ותקופות לא קלות.

 

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר