קמפיינים באינסטגרם – כל מה שכדאי לדעת

ניווט מהיר

אין היום כמעט אדם – ילד או בן נוער, צעיר או מבוגר שאין לו אינסטגרם. לכל אחד מאיתנו צרכים אחרים וכל אחד מאיתנו עושה שימוש ברשת החברתית שכבשה את העולם בצורה קצת שונה. יחד עם זאת, אם אתם בעלים של עסק קיים ורוצים לשווק את עצמכם וליצור חשיפה, אתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מאחור. זה עולם תחרותי, יש ריבוי מתחרים בכל תחום כמעט ולכן עסק שלא משווק נשאר מאחור. כדי שנוכל להגיע לאנשים הנכונים, כלומר לקהלי היעד הרלוונטיים לנו, אנחנו צריכים להבין מה זה קמפיינים באינסטגרם ואיך זה עובד. המערכת פרסום של אינסטגרם שונה ממערכות פרסום אחרות ולכן יש הבדל בין להביא יותר עוקבים לטיקטוק יותר לייקים לפייסבוק ויותר צופים לערוץ היוטיוב לבין כל מה שקשור לאינסטגרם.

 

תוכן שעובד

כדי שהפרסום שלנו באמת יעבוד, אנחנו צריכים להכיר את המערכת הזו וגם להבין מיהוא קהל היעד שלנו. לא משנה מה אתם מוכרים,  לא משנה מה אתם מפרסמים, אתם צריכים לדעת כל הזמן מה התוכן שאתם הולכים לעלות לרשת בכל זמן נתון. המטרה היא להעלות תכנים של תמונות וסרטונים באורך של עד דקה, דקה וחצי לכל היותר. המטרה שלכם היא לספק לקהל שלכם מידע מיקף, מקצועי, להעניק ערך מוסף, משהו מועיל שישרת אותו. דבר נוסף שעובד מאוד ברשת החברתית אינסטגרם, הוא לייצר תוכן שמפעיל רגשות חיוביים. אנחנו רוצים ליצור משהו טוב, לייצר אקט מכירתי ולכן אנחנו אמורים לתת מענה לרגשות כמו שמחה, התרגשות וכיוצא בזה.

 

לבד או בעזרת המומחים

בעיקרון, אפשר ללמוד איך המערכת עובדת לבד ולגמרי לייצר לעצמכם תוכן איכותי, תוכן שעובד, אבל אתם צריכים כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק ולראות מה הקהל שלכם מחפש. אם אין לכם זמן לייצר את התוכן בעצמכם ולהשקיע בתהליכים יחסית פשוטים כמו עריכת סרטונים ותמונות, כדאי שתמצאו מישהו שהוא גם מבין בזה, וגם יש לו את הזמן לזה כמובן.

 

ועוד כמה טיפים מעולים לשיווק קמפיינים באינסטגרם

  1. שתפו את הקהל שלכם גם במה שקורה מאחורי הקלעים, כמובן שזה לא מתאים לכל תחום של עסק, אבל כן כדאי להראות תהליכים, זה גורם לתחושה של שייכות, לשקיפות ולמקצועיות בהרבה מאוד מובנים. בעולם של ריבוי מידע, ידע ותחומים, אנחנו רוצים להיות בולטים, מיוחדים שונים, אנחנו רוצים שיבחרו בנו, וזו אחת הדרכים לעשות את זה.
  2. תעשו לעצמכם סדר. כלומר בתחילת כל שבוע, תבינו פחות או יותר איזה תכנים אתם הולכים להעלות, איך זה הולך להיראות, באיזה מינון ומתי.
  3. תהיו עקביים ואל תוותרו על התכנים. נסו לעשות הפרדה בין הפרטי לעסקי.
מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
פופולרי באתר