פינוקים לאישה בהריון

ניווט מהיר

תשעה חודשים אנחנו מגלות את הגוף שלנו מחדש. נשים רבות מעידות על כך שהן מרגישות בתקופה ההריון, בעיקר בשליש הראשון והאחרון, כאילו זה לא הגוף שלהן. אנחנו חוות המון סוגים של תופעות לוואי ותסמינים בעוצמה מאוד גבוהה כמו כאבי ראש ומיגרנות, בחילות, הקאות, סחרחורות, כאבים שרירים, כאבי גב, עייפות מטורפת ועוד… אז אם גם את מחפשת דרכים יצירתיות להקל על עצמך, הנה כמה פינוקים לאישה בהריון שאת חייבת להכיר!

 

עיסוי הריון זה פשוט MUST

החל משבוע 16, ניתן להנות ממגוון של טיפולי מגע. בתור מגזין לנשים אנחנו מרגישות חובה לציין בפנייך, כי עיסוי הריון מקל במגוון של תסמינים וכאבים מסוגים שונים, משחרר את הלחץ והסטרס שנמצאים בגוף באופן טבעי,  מעניק תחושה של שלווה ונינוחות, מזרים את הדם והחמצן בדיוק למקומות הנכונים ופשוט מאפשר להתנתק לשעה מכל התחושות האלה. ניתן גם להנות כבר מתחילת ההריון מטיפולי דיקור ומגע עדינים יותר כמו שיאצו או טווינא ולהנות מאותם יתרונות.

 

מה עושים עם הבחילות?

אחוז גבוה מהנשים חוות בחילות במהלך השליש הראשון להריון ויש כאלה שטוענות שהתחושה הזו נמשכת למשך כל ההריון. בנוסף, יש רגישות מאוד גבוהה לריח שגם כן מעודדת את תחושת הבחילה ולעתים אף גורמת להקאות. אז יש כל מיני דברים שאפשר לעשות ולפני שמנסים תרופות במרשם או ללא מרשם, אפשר להקל על עצמנו עם ריחות טובים שכן עושים לנו נעים. אלו יכולים להיות מפיצי ריח שנפזר בבית, נרות ריחניים, סבון נוזלי לגוף בניחוח טבעי או אפילו שמן אתרי. אם את רוצה להקל עלייך בזמן שאת חווה בחילה, אמנם זה לא שיא הפינוק אבל סקוויז של לימון טרי לפה, ואת אמורה לחוש הקלה רצינית.

בדיוק שמתחילים להרגיש יותר טוב

בדרך כלל, רוב הנשים חוות הקלה משמעותית של תופעות הריון בסיום השליש הראשון. זה בדיוק הזמן לעשות דברים שעושים לך טוב. אפשר עם חברות טובות, עם בן הזוג או אפילו לבד. זה בדיוק הרגע לצאת לחופשה, אולי אפילו לנסוע לחו“ל, להתחיל להתאמן ולהירשם לקבוצה של יוגה הריון, פילטיס, לשחות, לעשות הליכות בים או כל דבר אחר שיגרום לך להרגשה טובה יותר. אם את בהריון ראשון, נסי להכניס בלו“ז כמה שיותר דברים שאת אוהבת לעשות כי עוד מעט, פשוט לא יהיה לך הרבה זמן או פנאי לעשות אותם.

 

תקופה עם פחות רגשות אשמה

אם יש לך מדי פעם חשקים במהלך ההריון, לכי על זה. זה נכון שכדאי לשמור על תזונה נכונה, בריאה ומאוזנת אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שגם ככה הגוף לא נראה כמו שאנחנו רגילות וזה בדיוק הרגע לפנק את עצמך בכל קינוח או משהו אחר משמין שבדרך כלל תרגישי אחריו ייסורי מצפון. יכול להיות שמיד אחרי תרגישי צרבת וזה משום שכמויות גבוהות של שומנים מעודדת את התחושה הזו, אבל כנראה שזה ישתלם.

 

עזרה עזרה ושוב פעם עזרה

במידה ואת יכולה לאפשר לעצמך את זה ובעיקר ככל שההריון מתקדם, שווה להיעזר בכל מיני שירותים שיקלו עלייך. זו יכולה להיות מנקה אם עד עכשיו ניקית בעצמך או מישהו שיעזור לך עם הכביסות, רכישה של אוכל מוכן איכותי מבחוץ אחת לכמה ימים, משלוחים של מזון מהסופר, ירקות ופירות או כל דבר אחר שיקל עלייך. במידה ויש עוד ילדים בבית, כדאי להתחיל להכניס הבית בייביסיטר או מטפלת שגם הגדולים כבר יתרגלו.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר