הפקת כנסים מאיפה בכלל מתחילים?

ניווט מהיר

למרות שכולנו מכירים את המשפט שנהוג להפריד בין ביזנס לפלז‘רס, עדיין יש לא מעט כנסים ואירועים מקצועיים המשלבים בין השניים בצורה נפלאה. הפקת כנסים דורשת תכנון, מחשבה ובשונה מאירוע הפקת חתונה בחצר או בר מצווה בכותל, אירועים בהם המטרה היא נטו לרגש ולשמח את הקהל ובני המשפחה, באירוע כמו כנס יש עוד מטרות שחלקן גם עסקיות וזה משהו שחייבים לקחת אותו בחשבון. אז לפני שבכלל מתחילים, לפני שבוחרים מקום, לפני שמחליטים את כמות האנשים שנזמין לכנס ומי יהיה נוכח בו עלינו קודם כל, לפני הכל להגדיר את המטרות שלו. האם אנחנו רוצים לחשוף מוצרים ושירותים חדשניים בתחום?, באיזה תחום בכלל הכנס עוסק?, האם נרצה להעשיר את הידע המקצועי של האנשים שמגיעים אליו? אילו הן שאלות שחייבים לענות עליהן!

הפקת כנסים – כל מה שצריך לדעת

בדומה לאירוע פרטי, גם הפקת כנסים דורשת מאיתנו למצוא מקום ראוי. כדאי שזה יהיה מקום מקורה, עם מערכת הגברה ותאורה מקצועיות מספק ציוד לאירועים, מקום שבו אפשר להציג הרצאות ומצגות בצורה ברורה ומקצועית כלומר אולם עם במה וציוד טכני מתאים. בנוסף, חשוב גם לדאוג לכל הנושא של הכיבוד והשתיה לאורך האירוע, לחניה או גישה נוחה לאורחים ובמידה והכנס מתקיים לאורך של כמה ימים, הרבה פעמים נצטרך לדאוג לאורחים שלנו גם ללינה והרי מה יותר מתאים למטרה זו מאשר כנס במלון? בישראל מתקיימים עשרות כנסים בשנה, חלקם עם קהל ישראלי בלבד, אחרים עם קהל מחו“ל בתחומים שונים כמו חדשנות והייטק, רפואה, מדע, כנסים עבור עורכי דין, אנשי נדל“ן, אנשי שיווק ועוד. בנוסף לקטע הלוגיסטי, שווה גם לחשוב על הצד האמנותי כי גם אם אנחנו באים ללמוד ולהעשיר את הידע שלנו, אנחנו רוצים גם להנות.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר